INFORMACJE OGOLNE
 
 
 -  
Usługodawa świadczy usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu lokalu mieszkalnego, zwanego apartamentem na krótkotrwałe pobyty turystyczne.
   
 
 
 
INFORMACJE DLA KLIENTA/GOŚCIA
 
 Użyte określenia oznaczają:
 
 
 - Klient/Gość - osoba dokonująca rezerwacji/osoba zameldowana w apartamencie.
  
 - Usługodawca - firma świadcząca usługę wynajmu.
  
 - Potwierdzenie rezerwacji – dokument zawierający wszelkie dane dotyczące pobytu.
  
 - Rezerwacja gwarantowana – rezerwacja, na rzecz której w terminie został wpłacony zadatek.
  
 - Rezerwacja niegwarantowana – każda rezerwacja oczekująca na wpłatę zadatku.
  
 - Zadatek – kwota do zapłaty zabezpieczająca zawarcie umowy.
    
 
 
 
ZASADY REZERWACJI
 
 
 - Aktualna oferta dostępnych do wynajęcia apartamentów znajduje się na stronie internetowej www.jolanki.pl.
  
 - Klient/Gość dokonuje wstępnej rezerwacji apartamentu.
  
 - Usługodawca przesyła elektronicznie potwierdzenie rezerwacji wybranego apartamentu.
  
 - Klient/Gość wpłaca zadatek na podane konto bankowe Usługodawcy. w ciągu 24 godzin (jeśli nie ustalono inaczej). Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania na rachunku bankowym Usługodawcy.
  
 - Przekroczenie terminu wpłaty zadatku może spowodować anulowanie rezerwacji niegwarantowanej. Zadatek zostanie zwrócony w ciągu 2 dni roboczych na konto wpłacającego.
  
 - Klient/Gość wpłaca całość kwoty za rezerwowany nocleg w przypadku dokonywania rezerwacji w terminie krótszym niż 30 dni do planowanego przyjazdu.
  
 - Potwierdzenie rezerwacji z wpłaconym w terminie zadatkiem stanowi potwierdzenie umowę między Klientem/Gościem a Usługodawcą.
  
 - Pozostałą do rozliczenia należność za pobyt Klient/Gość płaci gotówką lub BLIKIEM w dniu przyjazdu.
  
 - W dniu przyjazdu pobierana jest opłata uzdrowiskowa.
  
 - Zgodnie z informacjami zawartymi w potwierdzeniu podany termin pobytu jest wiążący dla obu stron.
  
 - Umowa, którą stanowi potwierdzenie rezerwacji wygasa w dniu wyjazdu podanym w potwierdzeniu rezerwacji.
  
 - W przypadku skrócenia pobytu, Usługodawca nie zwraca poniesionych kosztów pobytu.
  
 - Jeśli Klient/Gość nie pojawi się w obiekcie w dniu planowanego przybycia do godz. 22.00 (jeśli nie ustalono inaczej) rezerwacja zostaje anulowana, a Usługodawca może sprzedać pobyt od dnia następnego dla innego Klienta/Gościa.
  
 - Minimalna długość pobytu: maj, czerwiec, wrzesień - 2 dni, lipiec - sierpień - 3 dni.
  
 
 
  
 
 ZMIANA REZERWACJI
 
  
  - Chęć zmiany w dokonanej rezerwacji,  Klient/Gość powinien zgłosić na piśmie/elektronicznie do Usługodawcy w terminie 30 dni przed planowanym przyjazdem.
  
  -  
Usługodawca rozpatrzy proponowane zmiany i o decyzji poinformuje Klienta/Gościa na piśmie/elektronicznie.
   
  -  
W przypadku, gdy zmiana w dokonanej rezerwacji nie jest możliwa, pozostaje ona w mocy.
   
 
 
  
 
  
 
  
 
 ANULOWANE REZERWACJI
 
  
  - Klient/Gość nie ponosi kosztów w  przypadku anulacji rezerwacji powyżej 30 dni przed terminem przyjazdu.
  
  -  
Klient/Gość ponosi koszty wpłaconego zadatku w przypadku anulacji poniżej 30 dni przed terminem przyjazdu.
   
  -  
Klient/Gość zobowiązany jest do zapłaty pełnej kwoty za pobyt w rezerwowanym terminie w przypadku anulacji w dniu przyjazdu lub niedojazdu.
   
 
 
  
 
  
 
  
CENY
 
 
 -  
Podana w opisie apartamentu cena jest ceną brutto i obejmuje pobyt w apartamencie maksymalnej ustalonej dla niego ilości osób za jedną dobę.
   
 -  
Podana cena nie obejmuje opłaty uzdrowiskowej.
   
 
 
 
PRZYJAZD I WYJAZD GOŚCI
 
 
 -  
Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 15:00, a kończy do godziny 10.00 ostatniego dnia pobytu.
   
 -  
Istnieje możliwość ustalenia innych godzin przyjazdu i wyjazdu Gości.
   
 
 
 
ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W CZASIE POBYTU GOŚCI
 
 
 - Każdy z Gości zobowiązany jest do przestrzegania zasad zawartych w potwierdzeniu rezerwacji, poszanowania mienia oraz ogólnie przyjętych zasad porządku publicznego.
  
 - Po godzinie 22:00 w apartamencie mogą przebywać jedynie osoby zameldowane, zgłoszone w rezerwacji.
  
 - Gość będzie jedynym użytkownikiem apartamentu w tym czasie.
  
 - Usługodawca nie odpowiada za rzeczy pozostawione w apartamencie.
  
 - Gość ma możliwość zgłaszania Usługodawcy wszelkich spraw związanych z pobytem. W mirę możliwości będą one załatwiane bez zbędnej zwłoki.
  
 - Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu, które bezpośrednio od niego nie zależą.
  
 - W obiekcie nie są dostępne łóżeczka dla dzieci.
  
 - W obiekcie nie są dostępne dodatkowe łóżka.
  
 - Palenie jest zabronione.
  
 - Organizacja imprez i przyjęć jest zabroniona.
  
 - Zwierzęta nie są akceptowane.
  
 
 
 
POUFNOŚĆ DANYCH OSOBOWYCH KLIENTA/GOŚCIA
 
 
 - Dokonując rezerwacji, Klient/Gość wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych Usługodawcy. Dane te zostaną należycie zabezpieczone i będą wykorzystane przez Usługodawcę wyłącznie dla potrzeb świadczenia usługi tj. realizacji rezerwacji i pobrania opłaty uzdrowiskowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych.
  
 
 
 
Świnoujście, dn. 01.06.2023 r.
 
 
 
Zapraszamy Państwa do Świnoujścia i życzymy udanego pobytu nad morzem.