INFORMACJE OGOLNE
-
Firma Na fali Eugeniusz Wiszowaty z siedzibą w Świnoujściu świadczy usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu lokalu mieszkalnego, zwanego apartamentem na krótkotrwałe popyty turystyczne Gościom/Klientom.
INFORMACJE DLA KLIENTA/GOŚCIA
Użyte określenia oznaczają:
- Gość/Klient - osoba dokonująca rezerwacji i następnie klient firmy "Na fali Eugeniusz Wiszowaty".
- Usługodawca - firma "Na fali Eugeniusz Wiszowaty" świadczący usługę wynajmu.
- Potwierdzenie rezerwacji – dokument zawierający wszelkie dane dotyczące pobytu w apartamencie tj. nazwa apartamentu, termin pobytu, ilość osób, cena usług, zasady anulacji i zapłaty za pobyt
- Rezerwacja gwarantowana – rezerwacja, na rzecz której w terminie został wpłacony zadatek.
- Rezerwacja niegwarantowana – każda rezerwacja oczekująca na wpłatę zadatku.
- Zadatek – kwota do zapłaty wymagana w celu zagwarantowania pobytu i utrzymania rezerwacji, określona w potwierdzeniu rezerwacji.
Zapoznanie się Klienta/Gościa z poniższymi informacjami, oraz akceptacja ich treści jest niezbędna do realizacji usługi.
ZASADY REZERWACJI
- Aktualna oferta dostępnych do wynajęcia apartamentów znajduje się na stronie internetowej www.jolanki.pl.
- Po zapoznaniu się z ofertą Klient/Gość uzgadnia z Usługodawcą telefonicznie, pocztą elektroniczną, osobiście szczegóły co do terminu oraz ceny wykonania usługi. W tym momencie następuje wstępna rezerwacja apartamentu.
- W ciągu następnych 24 godzin Klient/Gość otrzyma e-mailem potwierdzenie rezerwacji. Przesłane przez Usługodawcę potwierdzenie rezerwacji będzie zawierało zapisy dotyczące uzgodnionego apartamentu, terminu rezerwacji, ilości zgłoszonych osób oraz ceny za usługę. Od tego momentu, Klient/Gość jest zobowiązany w przeciągu 2 dni (jeśli nie ustalono inaczej ) wpłacić zaliczkę w wysokości podanej w potwierdzeniu rezerwacji na podane konto bankowe Usługodawcy. Kwota ta będzie stanowić zadatek na wykonanie usługi wynajmu.
- Klient/Gość dokonujący rezerwacji zobowiązany jest do wpłaty zadatku zgodnie z informacjami zawartymi w otrzymanym potwierdzeniu rezerwacji. Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania na rachunku bankowym Usługodawcy.
- Przekroczenie wyznaczonego terminu wpłaty zadatku może spowodować anulowanie wstępnej rezerwacji - rezerwacji niegwarantowanej, przy czym jeżeli rezerwacja została anulowana, a Klient/Gość dokonał wpłaty po terminie, zostanie On o tym poinformowany, a zadatek po potrąceniu kosztów operacyjnych w wysokości 60,00 zł. zwrócony w ciągu 7 dni na konto wpłacającego.
- Potwierdzenie rezerwacji z wpłaconym w terminie zadatkiem stanowi potwierdzenie umowę między Klientem/Gościem a Usługodawcą.
- Pozostałą do rozliczenia należność za pobyt Klient/Gość wpłaci gotówką najdalej w dniu przyjazdu.
- W dniu przyjazdu dodatkowo pobierana jest opłata uzdrowiskowa w wysokości 4,40 PLN od osoby za każdą rozpoczętą dobę.
- Zgodnie z informacjami zawartymi w potwierdzeniu podany termin pobytu jest wiążący dla obu stron.
- W przypadku skrócenia pobytu, Usługodawca nie zwraca wpłaconej opłaty za zarezerwowany pobyt.
- Umowa, którą stanowi potwierdzenie rezerwacji wygasa w dniu wyjazdu podanym w otrzymanym potwierdzeniu.
- W przypadku odwołania rezerwacji/anulacji przyjazdu Klient/Gość ponosi koszty wpłaconego zadatku.
- Jeśli Klient/Gość nie pojawi się w obiekcie w dniu planowanego przybycia do godz. 18.00 (lub w innym późniejszym terminie wcześniej uzgodnionym z Usługodawcą) rezerwacja zostaje anulowana, a Usługodawca może sprzedać pobyt od dnia następnego dla innego Klienta/Gościa.
- W sezonie A+ i A rezerwacje są przyjmowane wyłącznie na pełne tygodnie ( od soboty ). Istnieje możliwość rezerwacji apartamentu na okres poniżej tygodnia przy dopłacie 50% ceny podstawowej wynajmu.
- W sezonach B+, B i C istnieje możliwość rezerwacji apartamentu na okres poniżej tygodnia, ale w tych przypadkach cena za dobę może wzrosnąć o czym Klient/Gość zostanie poinformowany na wstępie.
ZMIANA REZERWACJI
- Chęć zmiany w dokonanej rezerwacji, Gość powinien zgłosić na piśmie do siedziby Usługodawcy, z tym, że o ile zmiana ma dotyczyć terminu pobytu w apartamencie, należy ją zgłosić nie później niż na 30 dni przed wyznaczoną w zamówieniu datą przyjazdu.
- Przy zachowaniu powyższego, Usługodawca rozpatrzy proponowane zmiany i o decyzji poinformuje Gościa na piśmie.
- W przypadku, gdy zmiana w dokonanej rezerwacji nie jest możliwa, pozostaje ona w mocy.
ANULOWANE REZERWACJI
- W przypadku anulacji powyżej 30 dni przed terminem przyjazdu Gość ponosi koszty operacyjne w wysokości 150,00 zł.
- W przypadku anulacji do 30 dni przed terminem przyjazdu Gość ponosi koszty wpłaconego zadatku.
- Przy anulacji w dniu przyjazdu lub przy braku anulacji, Gość zobowiązany jest do zapłaty pełnej kwoty za pobyt w rezerwowanym terminie.
- Możliwość przeprowadzenia anulacji bez ponoszenia przez Gościa obciążeń, istnieje jedynie w sytuacji gdy Gość wskaże nowego Klienta na ten sam apartament i w tym samym terminie. W takim przypadku Gość otrzyma zwrot wpłaconego zadatku, z potrąceniem kosztów operacyjnych w wysokości 150,00 zł, nie wcześniej niż 7 dni po zakończeniu wynajmu osoby wskazanej. W każdym przypadku anulacja zostanie potwierdzona przez Usługodawcę na piśmie.
CENY
- Podana w opisie apartamentu cena jest ceną brutto i obejmuje:
- Pobyt w apartamencie maksymalnej ustalonej dla niego ilości osób za jedną dobę.
- Koszt zużytych przez Gości mediów (energia, woda, ogrzewanie), o ile nie jest to zużycie w wyraźnym stopniu nadmierne.
- Podana cena nie obejmuje:
- Opłaty uzdrowiskowej (4,40 PLN za osobę za każdą rozpoczętą dobę ).
- Ewentualnego wynajmu garażu.
PRZYJAZD I WYJAZD GOŚCI, KAUCJA
- O ile nie zapadną inne uzgodnienia, Gości oczekujemy pierwszego dnia pobytu od godziny 14:00 pod adresem wynajętego apartamentu.
- Gość wspólnie z Usługodawcą uda się do apartamentu i na miejscu dokona jego przyjęcia.
- W momencie przybycia Gościa do apartamentu, Gość zobowiązany jest do okazania ważnego dowodu tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport) w celu dokonania formalności meldunkowych. Następnie Gość zobowiązany jest do uiszczenia reszty należności za pobyt gotówką i opłaty uzdrowiskowej w kwocie 4.40 PLN od osoby za każdą rozpoczętą dobę.
- Usługodawca ma prawo do odmowy wydania kluczy w przypadku, gdy Gość:- nie posiada ważnego dowodu tożsamości;- znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających;- zachowuje się w sposób agresywny.
- Istnieje możliwość pobytu wykraczającego poza termin podany w potwierdzeniu rezerwacji. Chęć przedłużenia pobytu należy zgłosić najpóźniej na dzień przed upływem terminu wyjazdu. Usługodawca przedłuży pobyt w miarę możliwości – tj. pod warunkiem że apartament ten nie został wynajęty już innemu Klientowi/Gościowi.
- Opuszczenie apartamentu przez Gości powinno nastąpić ostatniego dnia pobytu, do godziny 11:00.
- Istnieje możliwość ustalenia innych godzin przyjazdu i wyjazdu Gości.
- Usługodawca pobierze od Gościa kaucję w wysokości podanej przy opisie apartamentu, lub ustalonej w inny sposób. Kaucja zostaje pobrana pierwszego dnia i zwrócona Gościowi ostatniego dnia pobytu, po przyjęciu apartamentu bez uwag.
ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W CZASIE POBYTU GOŚCI
- Przy każdym opisie apartamentu znajdują się wskazania co do maksymalnej dopuszczalnej ilości osób mogących mieszkać w apartamencie, dopuszczalności przebywania w nim zwierząt oraz palenia tytoniu. Każdy z Gości zobowiązuje się do przestrzegania tych zaleceń, poszanowania mienia oraz przestrzegania ogólnie przyjętych zasad porządku publicznego.
- W przypadku przekroczenia ilości zamieszkujących osób, stwierdzenia dewastacji lub rażącego naruszania porządku publicznego, Usługodawca ma prawo i obowiązek interweniować, aż do natychmiastowego zerwania umowy włącznie.
- Po godzinie 22:00 w apartamencie mogą przebywać jedynie osoby zameldowane, zgłoszone w rezerwacji.
- Gość zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia apartamentu, przez co jest rozumiane dokładne zamykanie drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych. Za rzeczy pozostawione w apartamencie Usługodawca nie odpowiada.
- Jeżeli w trakcie pobytu Gościa dojdzie z jego winy do uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia apartamentu, Usługodawca zobowiązany jest dochodzić od Gościa pokrycia strat.
- Wcześniejszy, nie uzgodniony wyjazd Gościa bez przekazania apartamentu może spowodować roszczenia ze strony Usługodawcy.
- W czasie pobytu Gość będzie jedynym użytkownikiem apartamentu.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane
- remontami,
- pracami budowlanymi i wykończeniowymi na terenie lub w pobliżu apartamentu,
- hałasem,
- brakiem dostawy mediów
- Gość ma możliwość zgłaszania Usługodawcy wszelkich spraw związanych z pobytem, w tym również ewentualnych szkód i awarii pod numerem telefonu przekazany w dniu przyjazdu.
- Jeżeli w czasie pobytu będą Państwo mieli jakieś uwagi, które zależne będą od Usługodawcy, prosimy natychmiast ten fakt zgłosić, abyśmy mogli rozwiązać zaistniały problem.
POUFNOŚĆ DANYCH OSOBOWYCH KLIENTA/GOŚCIA
- Dokonując rezerwacji, Klient/Gość wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych Usługodawcy. Dane te zostaną należycie zabezpieczone i będą wykorzystane przez Usługodawcę wyłącznie dla potrzeb świadczenia usługi tj. realizacji rezerwacji, dopełnienia obowiązku meldunkowego i pobrania opłaty uzdrowiskowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych.