INFORMACJE OGOLNE
-
Usługodawca świadczy usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu lokalu mieszkalnego, zwanego apartamentem na krótkotrwałe popyty turystyczne.
INFORMACJE DLA KLIENTA/GOŚCIA
Użyte określenia oznaczają:
- Klient/Gość - osoba dokonująca rezerwacji/osoba zameldowana w apartamencie.
- Usługodawca - firma świadcząca usługę wynajmu.
- Potwierdzenie rezerwacji – dokument zawierający wszelkie dane dotyczące pobytu.
- Rezerwacja gwarantowana – rezerwacja, na rzecz której w terminie został wpłacony zadatek.
- Rezerwacja niegwarantowana – każda rezerwacja oczekująca na wpłatę zadatku.
- Zadatek – kwota do zapłaty zabezpieczająca zawarcie umowy.
ZASADY REZERWACJI
- Aktualna oferta dostępnych do wynajęcia apartamentów znajduje się na stronie internetowej www.jolanki.pl.
- Klient/Gość dokonuje wstępnej rezerwacji apartamentu.
- Usługodawca przesyła elektronicznie potwierdzenie rezerwacji wybranego apartamentu.
- Klient/Gość wpłaca zadatek na podane konto bankowe Usługodawcy. w ciągu 24 godzin (jeśli nie ustalono inaczej). Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania na rachunku bankowym Usługodawcy.
- Przekroczenie terminu wpłaty zadatku może spowodować anulowanie rezerwacji niegwarantowanej. Zadatek zostanie zwrócony w ciągu 2 dni roboczych na konto wpłacającego.
- Klient/Gość wpłaca całość kwoty za rezerwowany nocleg w przypadku dokonywania rezerwacji w terminie krótszym niż 30 dni do planowanego przyjazdu.
- Potwierdzenie rezerwacji z wpłaconym w terminie zadatkiem stanowi potwierdzenie umowę między Klientem/Gościem a Usługodawcą.
- Pozostałą do rozliczenia należność za pobyt Klient/Gość płaci gotówką lub BLIKIEM w dniu przyjazdu.
- W dniu przyjazdu pobierana jest opłata uzdrowiskowa.
- Zgodnie z informacjami zawartymi w potwierdzeniu podany termin pobytu jest wiążący dla obu stron.
- Umowa, którą stanowi potwierdzenie rezerwacji wygasa w dniu wyjazdu podanym w potwierdzeniu rezerwacji.
- W przypadku skrócenia pobytu, Usługodawca nie zwraca poniesionych kosztów pobytu.
- Jeśli Klient/Gość nie pojawi się w obiekcie w dniu planowanego przybycia do godz. 22.00 (jeśli nie ustalono inaczej) rezerwacja zostaje anulowana, a Usługodawca może sprzedać pobyt od dnia następnego dla innego Klienta/Gościa.
- Minimalna długość pobytu: maj, czerwiec, wrzesień - 2 dni, lipiec - sierpień -4 dni.w sezonie A+, 2 dni w sezonie A.
ZMIANA REZERWACJI
- Chęć zmiany w dokonanej rezerwacji, Klient/Gość powinien zgłosić na piśmie/elektronicznie do Usługodawcy w terminie 30 dni przed planowanym przyjazdem.
- Usługodawca rozpatrzy proponowane zmiany i o decyzji poinformuje Klienta/Gościa na piśmie/elektronicznie.
- W przypadku, gdy zmiana w dokonanej rezerwacji nie jest możliwa, pozostaje ona w mocy.
ANULOWANE REZERWACJI
- Klient/Gość nie ponosi kosztów w przypadku anulacji rezerwacji powyżej 30 dni przed terminem przyjazdu.
- Klient/Gość ponosi koszty wpłaconego zadatku w przypadku anulacji poniżej 30 dni przed terminem przyjazdu.
- Klient/Gość zobowiązany jest do zapłaty pełnej kwoty za pobyt w rezerwowanym terminie w przypadku anulacji w dniu przyjazdu lub niedojazdu.
CENY
- Podana w opisie apartamentu cena jest ceną brutto i obejmuje pobyt w apartamencie maksymalnej ustalonej dla niego ilości osób za jedną dobę.
- Podana cena nie obejmuje:
- opłaty uzdrowiskowej.
PRZYJAZD I WYJAZD GOŚCI
- Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 15:00, a kończy do godziny 10.00 ostatniego dnia pobytu.
- Istnieje możliwość ustalenia innych godzin przyjazdu i wyjazdu Gości.
ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W CZASIE POBYTU GOŚCI
- Każdy z Gości zobowiązany jest do przestrzegania zasad zawartych w potwierdzeniu rezerwacji, poszanowania mienia oraz ogólnie przyjętych zasad porządku publicznego.
- Po godzinie 22:00 w apartamencie mogą przebywać jedynie osoby zameldowane, zgłoszone w rezerwacji.
- Gość będzie jedynym użytkownikiem apartamentu w tym czasie.
- Usługodawca nie odpowiada za rzeczy pozostawione w apartamencie.
- Gość ma możliwość zgłaszania Usługodawcy wszelkich spraw związanych z pobytem. W mirę możliwości będą one załatwiane bez zbędnej zwłoki.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu, które bezpośrednio od niego nie zależą.
- W obiekcie nie są dostępne łóżeczka dla dzieci.
- W obiekcie nie są dostępne dodatkowe łóżka.
- Palenie jest zabronione.
- Organizacja imprez i przyjęć jest zabroniona.
- Zwierzęta nie są akceptowane.
POUFNOŚĆ DANYCH OSOBOWYCH KLIENTA/GOŚCIA
- Dokonując rezerwacji, Klient/Gość wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych Usługodawcy. Dane te zostaną należycie zabezpieczone i będą wykorzystane przez Usługodawcę wyłącznie dla potrzeb świadczenia usługi tj. realizacji rezerwacji i pobrania opłaty uzdrowiskowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych.
Świnoujście, dn. 01.06.2023 r.